150512

2012-05-15 / 04:14:40 / skrivet av: Lisa Blomgren
Testar peruker på röda korset. Varför? Usch, lite vidrigt närman tänker på det, gud vet vem som haft på sig dem innan, men kul hade vi.
Mimmi, Jag och Julia.

Teresa bjöd hem en kille och fin en tårta på köpet. Nu pratar vi ingen liten tårta, utan en maffig jävla chokladkaka. En sann love-cake.
På mitt och Lisas nya hängställe. Där möter man allt från för fulla peruaner till att gå på toa och finna en galen busschaffuör därinne som sitter och skiter och glömt låsa dörren och dessutom röker mitt upp i allt.
Så dagarna går fort som fan här i Melbourne. Jobb 4-5 dagar i veckan så är nöjd och sedan hinner vi allt med en del annat också. Söndag och Måndag har jag alltid ledigt och det är skönt med två dagar ledigt, då hinner vi gå till tvättomaten och så hinner man framförallt vila sig lite, för ofta är man lite bakfull någon utav dagarna.

I söndags var Julia här frånd et att jag vaknade, vi åt världens mysigaste frukost ihop och sedan tog vi det lugnt och kollade film hela dagen efter det kom en annan kompis över och vi såg ytterligare en film. 
Idag blir det jobb men i morgon är jag ledig. Vet ännu inte vad som händer men får väl utforska något antar jag. Vill väldigt gärna se the Dictator och den har premiär i morgon.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: