Saknar er därhemma!

2012-05-12 / 04:27:09 / skrivet av: Lisa Blomgren
Har haft hemlängtan de senaste dagarna, men antar att det inte är någon bra idé att sticka hem så fort man får hemlängtan. Vet inte egentligen vad det är jag saknar mest. Dig, antar jag.
Det är så svårt att veta om man har gjort val eller inte och vissa dagar känns det som att jag har gjort det och andra inte. Saknar ihjäl mig efter dig, A. Men Hade jag varit kvar i Sverige hade jag varit olycklig över det. Jag vet heller inte vad som är det bästa här i livet och vad man egentligen ska sträva efter. Jobb, karriär familj kanske. Eller så är det friheten som är det viktigaste. Resandet, rastlösheten och glädjen och att se nya saker.
Antar att bara framtiden kan visa vad som händer och sker. Älskar Melbourne och är glad att jag får vara här, trivs på jobbet och träffar massa nytt folk, men något eller någon fattas mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: