The damage is done so I guess I'll be leaving

2012-05-15 / 04:33:53 / skrivet av: Lisa Blomgren
Jag är ung och fri och allt det där. Känns jättebra eftersom frihet alltid har varit viktigt för mig, men faktum är att någonting alltid känns som att det saknas, inte så att jag är ledsen över att jag åkte till Australien eller beslutade mig för att stanna, men när saker inte har fått ett riktigt avslut är det väldigt svårt att inte tänka på hur det kunde ha varit och så lätt glömmer man alla problem som varit och minns tillbaka på allt det som var underbart och lyckligt.
Det är kanske människans sätt att handskas med det.
Jag vet vad ni tänker nu. " Hon borde vara lycklig i Australien och leva sitt liv." Tro mig, det gör jag. Det är bara det att det känns som att vissa sår aldrig läker och även om jag skulle träffa någon annan jämför jag. Han är okej, men han är inte Du.
Får väl hoppas att jag kan gå vidare snart när jag fan inte får tag på dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: