Uppdatering- Melbourne

2012-05-02 / 05:03:40 / skrivet av: Lisa Blomgren
Så har varit lite dåligt med uppdateringen det sista, tycker jag. Och säkert ni också. 
Så vi har flyttat in med damerna från Tyskland, jag jobbar typ fyra dagar i veckan och Mimmi typ fem, resten av dagarna tränar jag på att bli fit. 
Ska bli fit tills vi åker till Byron Bay om några månader. 
Vintern börjar komma till Melbourne vilket innebär kyla, inte alls något Australienväder, mer oj-är-jag-i-London-väder. Men det gör inte mig någonting, så länge man har paraply och i morgon blir det lite shopping då jag måste hitta en kappa eller annat ytterplagg för att hålla mig varm.
Melbourne är verkligen en underbar stad. Det är en frihet att bo i en storstad och kunna, om man vill, gå på café eller dricka öl dygnet runt.
Jag och Lisa utanför Melbournes bibbla.
Mimmi och vår underbara Julia
Mimmi, jag och Lisa på Glenferrie Festival förra söndagen.
Då var vi på festivalen på dagen och sedan åkte vi till St.Kilda för lite Sunday Session. Träffade en dvärgisk Hugh Hefner, en gay-cowboy och allt var bara surrealistiskt. Vet inte om det berodde på att vi drack sjukt mycket eller bara helt enkelt för att det var i St.Kilda.
Hursomhelst, så var det en grym kväll och dag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: