22-10-12

2012-10-22 / 08:42:22 / skrivet av: Lisa Blomgren
Dagarna går så fort här att jag börjar undra om det är ett allmänt fenomen i Australien eller helt enkelt bara mitt liv som går så galet fort. 
 
I helgen var jag och Jacob hemma hos hans kusin och dennes fru och tittade på film. Såg först och främst en riktigt bra film som heter Silent House, om jag inte minns fel. Väldigt bra skräckfilm,faktiskt. Speciellt med ett ljudsystem som det de hade. Sedan tittade vi på den sjukaste film jag någonsin har sett. Den gjorde mig illa till mods och var bara allmänt störd. Var det komedi, skräck, art house, skulle man skratta eller gråta? Jag vet inte, men kändes som att den endast var gjord för LSD-påverkade personer. 
 
Se själva: 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: