Nya beslut. Ny framtid. Ny lycka.

2012-10-31 / 07:17:04 / skrivet av: Lisa Blomgren
Nu är det officiellt. Jag kommer "hem" (semester) mellan den 13-14e Maj. På så vis kan jag fira Jacobs födelsedag den 12 och min fina vän Johannas den 16e. Har ordnat upp mina betyg också och har mer än slutgrundbetyg där, så bara att söka skolor. Tänk vad livet kan gå bra ibland. 
Det känns bra att ha ett datum då jag kommer hem och det känns bra att skolan är helt klar, med hundra procent säkerhet. Vem hade anat detta? Kanske blir något av mig också. Får inte ni också panik över vad fan man ska göra med sitt liv ibland? Så länge jag aldrig slutar resa så känner jag att det mesta kan gå bra. Vi får väl se hur jag klarar mig utan Mims bara. Det är det största problemet jag har, vi är ju som ett gammalt gift par. 
 
I helgen ska jag och Jacob på en utav hans kusiners Engagementparty och i morgo ska vi köpa något att ha på oss till det. Är lite nervös, eftersom jag aldrig träffat liksom hela hans familj på det viset, men det ska ändå bli roligt.  På torsdag är det julias födedelsedag, men vet inte om hon ska fira på Fredag eller på Lördag. Förhoppningsvis Fredag, eftersom att det krockar med lördagen annars. Bäst som jag ärpå att dubbelboka får jag alltid köra på det som jag bestämde först.  
 
Kommentarer
Postat av: Maj-Lis

Hej Lisa! Kul att läsa din blogg. Du känner inte mej, men jag känner Mimmi. Hälsa henne så gott från hennes gamla arbetskamrat!
Maj-lis

2012-11-10 @ 12:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: