Pimp And Hoes

2012-10-08 / 08:08:56 / skrivet av: Lisa Blomgren
En vinkväll för ett par veckor sedan spårade ur lite och perukerna vi köpte på Melbourne Show kom till användning.

Igår var det Johannes födelsedag och vi gick ut på en fin tapasrestaurang, jag, Johanne, Mads och Jacob såklart.
Mycket trevligt hade vi, sedan såg jag och Jacob en film och halvsomnade som vanligt i soffan. Jag är omöjlig med filmer, somnar ALLTID!

I helgen var vi och såg Taken 2, som var en inte lika bra variant av den första filmen, men ändå väldigt bra. Fick mig att vilja åka till Istanbul, faktiskt. Verkar vara en grym stad, ni vet ju hur jag är. Ska alltid längta dit jag inte är, men som sagt. Australien/Melbourne är världens bästa och skulle inte byta något i världen emot mitt fantastiskt underbara liv för tillfället.


Jag kommer inte hem, för alla er som undrar. Ska eventuellt hälsa på våran Uncle Stewart i Sydney innan han flyttar tillbaka och förhoppningsvis blir det en tur till Mia och Anna också, utifrån det vill jag uppleva saker lite närmare medan jag sparar pengar.
Mimsan åker ju hem i Februari, vet inte riktgit hur jag ska klara mig men jag har ju Jacob iallafall. Tack gode Gud för det. Bara två månader till Mamma och Mikael kommer och hälsar på och nästa vecka kommer våran brors syster och slaggar på soffan i några dagar. Det ska bli jätteroligt! Har inte träffat henne på många många år. ( Sjuka familjeförhållanden- JA!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: