Tre månader senare....

2012-10-08 / 07:42:45 / skrivet av: Lisa Blomgren
Är sjukt dålig på¨att uppdatera här,  mest för att jag är bekväm eftersom vi inte har internet hemma, även om det finns tusen ställen runt om som har WiFi. Märkligt hur bekväm man blir alldeles för lätt när man bor i en stor stad. 
 
Vad har hänt då? Åker inte till Thailand, har bestämt mig för att stanna här ett bra tag, kanske inte ens kommer hem i Februari (förhoppningsvis inte). Är lycklig här och vill inte åka hem och har dessutom inte dirket något att komma hem till. När dagarna och veckorna blir till rutiner här och man liksom skaffat sig ett "riktigt" liv, känns Sverige väldigt långt borta, även om jag s åklart saknar mina fina vänner och familjen. 

God nyhet är dock att Mamma och Mikael kommer och hälsar på den 26e December! Can't wait! Det ska bli så sjukt roligt. Jag är ju dessutom ledig över jul. Vi  har fått nya huskamrater som är ifrån Danmark- Johanne och Mads. Fungerar jättebra att bo med dem och vi kommer bra överrens. 
Idag är det varmt, cirka 26 grader, men Melbourne varierar väldigt i vädret, ibland kan det vara 12 grader, kallt, blåsigt och regnigt, för att sedan gå över till 27. Hur konstigt? 
 
Har tappat min splitter nya kamera i toaletten och den verkar inte vilja starta något mer, eller startar gör den ju men "objektivfel" efter det... 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: