Vardagslivet återstår

2012-10-22 / 11:59:00 / skrivet av: Lisa Blomgren
Upp och ner. Lite bakofram. Sådan har jag känt mig de senaste veckorna. Inte för att jag inte är lycklig, utan för att jag inte vet vad jag ska göra med allt. Kör numera på singla slant och entligt Kronan blev det att jag skulle stanna här i Australien. Har ju haft lite planer på att komma hem och sådär, om än bara några månader, men vill stanna. Tror jag.
Hur blir man någonsin säker på val? Singla slant är mitt nya motto. Blir så mycket lättare då.Här, fina ni. Här kommer lite random bilder. 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Moster Ulrika

Sverige finns alltid kvar....dessutom ar det 6 manaders inter att se fram emot dar! ♥

2012-10-23 @ 07:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: